5 tipů, jak se motivovat ke cvičení

no image Redakce / 17.2.2017

Pořád se odhodláváte začít cvičit, ale nikdy se nepřinutíte? Nezoufejte, následujících pět tipů vám pomůže najít ztracenou motivaci a přimět se cvičit pravidelně.

1. Stanovte si dosažitelné cíle

Nemá přece cenu si slibovat, že budete cvičit pětkrát týdně, když víte, že to svého rozvrhu prostě nevměstnáte. Promyslete si, co můžete stihnout a určete si jeden hlavní cíl.

2. Inspirujte se

Na sociálních sítích jako je Instagram či Pinterest najdete spousta inspirace. Vyberte si někoho, kdo si postavu zlepšuje cvičením a vypadá zdravě.

3. Odměňte se za dodržení plánu

Odměňte se za každý týden, kdy se vám podaří dodržet svůj cvičební plán. Odměnou může být třeba nový kousek oblečení, masáž, dobrou večeří apod. 

4. Poslouchejte svou oblíbenou hudbu

Poslouchejte při cvičení svou oblíbenou hudbu, která vás vždycky dobře naladí. Cvičení vám pak bude lépe utíkat a budete se při něm bavit.

5. Najděte si parťáka

Když budete chodit cvičit s někým dalším, snáze se přinutíte, protože nebudete chtít druhého zklamat a můžete se navzájem podporovat.

cvičeni s Karlie Kloss

Cvičení s parťákem

Cvičení s hudbou

Cvičení s trenérem

Zdroj: 1

Reklama

Kam dál?





ČERVENEC / SRPEN 2017

Zobrazit časopis
© 2017, BEAR CREW s. r. o. | Všechna práva vyhrazena Created by Petr Smejkal