Funmio | Netradiční soukromé a firemní akce

5. 12. 2015 | Redakce | sdílet tweet pin

Prosincový Czech Concept je věnován české firmě, která se věnuje pořádání netradičních soukromých a firemních akcích, při kterých se rozhodně nebudete nudit!

Text: Ivana Dušková

V posledních letech se roztrhl pytel s různými eventovými agenturami, které organizují firemní a soukromé večírky. Každý se rád svěří do rukou profesionálů, aby se vyhnul stresu spojenému s pořádáním takové akce, a hlavně, aby byl s výsledkem sám spokojen. Rok od roku se však klient stává náročnějším a to, co bylo nadstandardem před pěti lety, je dnes považováno za běžnou součást každé akce. Dnes už nestačí uspořádat vánoční večírek pro firmu v hospodě s bowlingovou dráhou anebo rozlučku se svobodou se striptýzem. Mnoho agentur však zůstalo u vzorce zákazník si nestěžuje, tak je vše v pořádku.

MILAN ŠVÁB, zakladatel společnost FunMio, která se zabývá pořádáním jak soukromých, tak firemních akcí, ví, že zákazníkovi je třeba nabídnout víc než jen standard. Ovlivněn svým několikaměsíčním pobytem ve městě večírků Miami, vytvořil balíčky soukromých a firemních akcí, které jsou v Evropě unikátem. Uspořádá pro vás akci na palubě soukromého letadla, jachty, vlaku či Hummer limuzíny.

Proč je lepší najmout si agenturu?

Pokud stojíte před rozhodnutím, jestli si necháte teambuilding či konferenci uspořádat agenturou nebo se toho ujmete sami, rozhoduje samozřejmě cena. Cenu je však nutné dávat do souvislostí. Je třeba si uvědomit, že agentury mají nasmlouvané ceny se svými dodavateli, které jsou pro klienta daleko příznivější, než kdyby je poptával sám. Pořádání akce je samozřejmě i velmi časově náročné a mnohdy i stresující. Agentury mají již stanovené postupy, a proto jim uspořádání takové akce zabere podstatně méně času, a většinou se setkávají s daleko větším úspěchem. Klienti mohou narazit také na problém s dostupností některých míst, obvykle se nedostanou k tak atraktivní možnostem jako agentura. Agentura má navíc perfektně vyškolený personál, který zajistí klientovi pohodlí po celou dobu trvání akce.

Zákazník v podstatě platí za to, že akce bude precizní. V konečném důsledku se často stává, že se cena fakturovaná agenturou příliš neliší od ceny, ke které by se dopočítal samotný zákazník, kdyby akci organizoval na vlastní pěst. Kdyby se do toho opravdu pustil samostatně, musí počítat s tím, že taková organizace je stresující a nakonec bude bez servisu a personálu, který by agentura zajistila. Není na škodu zmínit i fakt, že agentury jsou schopny uspořádat podstatně zajímavější a originálnější akce s nápadem.

Je příprava takové akce náročná?

Našim cílem je, aby akce proběhla hladce a klient se bavil. Ne vždy jde vše podle plánu a je nutné trochu improvizovat, ale o tom by se klient neměl vůbec dozvědět. Tím, že máme postupy vyprofilované z dřívějších akcí, není pro nás problém připravit menší akci do druhého dne. Vymyká-li se však večírek standardním balíčkům, stojí za tím samozřejmě více práce.

Na přípravě většího večírku se podílí celý tým lidí, je třeba vše velmi dobře časově naplánovat a to hlavně z důvodu, že máme v balíčcích zahrnuty naše dopravní prostředky. Akce se potom odehrává na několika místech během jednoho večera. Logistika je pro nás tedy klíčový prvek úspěchu celé akce. Jakmile je vybrán dopravní prostředek včetně míst, kde se večírek nebo teambuilding uskuteční, a dojednaná logistika, pouštíme se do objednání cateringu, fotografky, hostesek atd. Náročnost přípravy se odvíjí především od typu a velikosti akce. Naplánovat let privátním letadlem do zahraničí na pláž je pro nás daleko složitější než uspořádat večírek na jachtě v Praze.

Jaké jsou teď trendy?

V dnešní době se už klient nespokojí s klasikou, chce zažít akci, na kterou bude vzpomínat. Obecně dost často slyším větu, že společnost neví, co uspořádat, že jim chybí nápad. Popíjení piva někde v hospodě a pojídání chlebíčků už není pro společnosti atraktivní. Hlavně tady v Praze se setkáváme s klienty, kteří už leccos zažili a hodně toho nacestovali, takže jejich nároky jsou samozřejmě vysoké. Našim konceptem je dopřát klientovi především večírek na vysoce atraktivních místech s perfektní službou, tedy nezapomenutelný zážitek. Proto pořádáme večírky v soukromých letadlech, na jachtách, v limuzínách a soukromých vlacích. Dost často se setkáváme s tím, že si klient tento luxusní zážitek spojí s vysokou cenou a už předem dospěje k názoru, že si to nemůže dovolit. V tomto případě klientovi posíláme nezávaznou nabídku i s naceněním, aby si udělal o ceně představu. Musím říct, že se velmi často stává, že je klient cenou příjemně překvapen. Důvodem je především to, že máme nasmlouvánu spoustu dodavatelů, kteří jsou schopni nám zajistit ceny, na které se klient není schopen sám dostat. Jak už jsem zmiňoval, pokud by si takovou akci chtěl zařídit klient na vlastní pěst, zřejmě by se nedoplatil. A samozřejmě by ho to stálo značnou dávku trpělivosti.

Co vůbec nabízíme?

Vesměs máme čtyři hotové balíčky – jachtu, soukromé letadlo, vlak a limuzínu. Pojícím prvkem je pro nás POHYB. Vždycky začínáme na jednom místě, třeba na střeše stylového hotelu, pak se přesouváme dopravním prostředkem, ve kterém večírek pokračuje, a končíme v klubech, barech, na plážích, hotelech.

Pokud si klient jeden z balíčků vybere a líbí se mu natolik, že nechce nic měnit, je v podstatě hotovo. Pak už se domlouvá jen počet lidí, hudba, catering a jiné maličkosti. V případě, že si klient přeje něco pozměnit, domlouváme se pak individuálně a jsme téměř vždy schopni vyhovět jeho požadavkům. Klient se s námi může podívat po České republice nebo vyjet do zahraničí. Není nic lepšího, než nasednout do soukromého letadla a za hodinku večeřet u moře na soukromé pláži! Tento typ akcí samozřejmě neděláme tak často, ale máme pocit, že se lidé v Česku začínají pomalu otevírat novým možnostem a opravdu touží po tom, zažít něco neotřelého.

Na čem si zakládáme?

Spokojený klient a pozitivní reference jsou klíčem k úspěchu. Chceme klientovi dát nápad, ukázat něco neokoukaného a stylového. Chceme vymazat předsudek, že večírek na soukromé jachtě či letadle se šampaňským v ruce je absolutně nedostupná záležitost. K tomu většinou stejně dojde klient sám na základě naší kalkulace a informací, za co vlastně platí a co všechno daný balíček obsahuje, protože toho opravdu není málo.

PERFEKTNÍ SERVIS, MIMOŘÁDNÝ ZÁŽITEK

Milan@funmio.cz

723 086 973

www.funmio.cz 

sdílet tweet pin